Voynich manuscript. Rohoncz Codex. Rudolf II. Eliška Rejčka. Eliška Přemyslovna. Aberdenn Bestiary.

středa 22. února 2023

Voynichův Rukopis. Kouzlo. Strana 2r. Voynich Manuscript Yale Beinecke Library - 408.

Kouzlo strana 2r. Voynich manuscript.

____________________________________________________________________________

V minulém článku, jsem vám napsal a ukázal co je psáno na poslední straně toho pro vědce záhadného a tajemného rukopisu. Každý vědec si tedy mohl přečíst, že v textu poslední strany je napsáno : Kouzlo 3.Dnes vám ukáži co to znamená a jaký to má význam.

Takže každý vědec si to opět pořádně proštuduje. Pak se mu jistě opět rozbřeskne na cimbuří. Jak už jsem všechny chytré vědce během posledních deseti a více roků upozornil, tak aby byl nějaký vědec při dekodování textu úspěšný musí znát český jazyk. A to z jednoho velice důležitého a velice prostého důvodu. Celý text rukopisu je psán v českém jazyku a samozřejmě je i šifrován Židovskou substituční šifrou. To jsou dvě hlavní podmínky, které jsou nezbytné pro správné dešifrování samotného textu rukopisu.


Když tedy nějaký vědec nesplňuje tyto dvě základní podmínky, tak by se měl věnovat nějaké jiné činnosti, kterých je samozřejmě mnoho.


Kouzlo - 3.

____________________

Zde je obrázek strany značené 2r. 



Tento velice pěkný obrázek je na začátku rukopisu. Vědec si jistě klade otázku. Co je to sakra za obrázek ? Takovou rostlinu jsem ještě neviděl. Co to celé znamená ? Vědec a samozřejmě i světoví odborníci mají z té kompozice hlavu v pejru a tak básní a píší deset a dvacet roků samé ptákoviny a blbosti na různých konferencích, jako i na té poslední , která byla koncem roku 2022 na Maltské univerzitě. 


Jak by měl vědec a doktor pracovat ? No to vám mohu i napsat. Vědec a různá světová kapacita by měla konečně také začít používat to co má na krku. Tedy zde je důležité používat HLAVU. V tý je samozřejmě také mozek. Když tedy bude vědec používat hlavu s mozkem, tak zjistí, že dosud pracoval bídně a špatně. Moje rada tedy zní. Používejte mozek a hlavu. Vy moje trumpety.


Obrázek 2r. Vědecky a polopatě. Vědci to samozřejmě potřebují naservírovat po lopatě. Jinak to nejsou schopni pochopit.

Proč je tato symbolická rostlina kreslena na začátku rukopisu ? Autor ( Eliška ) vám to nakreslila na začátku rukopisu z toho důvodu, že vám chce také nějak pomoc. A proto vám na symbolické rostlině ukazuje jednu velice důležitou věc. A tou je : Židovské šifrování. Samozřejmě že je to určenu jen tomu, kdo něco zná a není to určeno pro nějaké roury a trubky. Ten kdo zná židovské šifrování, tak tomu je to jasné, jako že sluce svítí. 

( kabalistický numerologický systém Gematrie = Každé písmeno má svou číselnou hodnotu).

Význam polopatě a vědecky polopaticky.

Aby mohla vzniknout a růst nějaká rostlina, tak musí mít - Kořen. Bez kořene nemůže vzniknout a vyrůst žádná rostlina. Každý vědec se tedy podívá na ten kořen. Jistě je vědecky zmaten a ač se snaží vejrá na kořen deset roků není schopen zjistit proč je kořen tak šalamounsky nakreslen. Když si ale vědec přečte to co mu teď napíši, tak se mu jistě rozbřeskne na majáku.

Kořen je dělaný z písmen. A to z písmen  C,G,L,S.

Proč zrovna tato písmena ? Pro toho kdo zná více, je odpověď velice jednoduchá. Tyto písmena , tady C,G,S,L mají číselnou hodnotu stejnou. ( numerologický systém číslo 3 = c,g,s,l ). Eliška vám tedy ukazuje židovskou substituční šifru.


Proč jsou písmena v kořenu ? Zde je také velice jednoduchá odpověď. Písmeno je Základ každého slova. ( Je tedy kořenem každého slova ). Bez písmene nemůže tedy vzniknout žádné slovo.


Co tedy z mého vědeckého článku dnes vědec a nevědec zjistil.

Každý vědec jistě konečně zjistil, že pro správný a jediný překlad Manuscriptu Voynich je v první řadě důležité znát = Židovskou substituční šifru.


Pak má i možnost si z rukopisu něco důležitého přečíst. Bez znalosti židovské substituce a českého jazyka nikdy nebude schopen dešifrovat text rukopisu.

Vědec si tedy důkladně proštuduje obrázek. Když bude pořádně studovat, tak i zjistí , že květů kreslených na straně 2r je celkem = 3.

Co to číslo znamená ? Znamená to že vám autor Eliška z Rožmberka ukazuje na tom obrázku celou řadu písmen , která mají číselnou hodnotu = 3.


Tak študujte a učte se vy moji študenti. zatím píšete všude jen pitomosti a tak se polepšete.

Když to možná i dokážete zdárně pochopit, tak nezapomeňte i napsat, že vám to prozradil váš učitel. To jako Já. 

Když by to snad nějaký student a nebo vědec nedokázal zdárně pochopit, tak se nebujte mě kontaktovat a já vám to ještě více polopatě rozeberu. A to takovým způsobem, že to dokáže pochopit a vstřebat i debil. 


PS. Komentáře bude psát každý vědec slušné. Nebude zde dehonestovat žádného vědce, a bude psát k věci. To znamená k jádru pudla. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Eliška Rejčka . Antifonář. Tajemství .

Eliška Rejčka. ( Alžběta Polská. Richezna ). V dnešní lekci z české historie se pořádně podíváme na to, kdo byla ve středověku žena, která s...