Voynich manuscript. Rohoncz Codex. Rudolf II. Eliška Rejčka. Eliška Přemyslovna. Aberdenn Bestiary.

pondělí 6. února 2023

Voynich Manuscript. Voynichův rukopis. Strana 78r. Konečné řešení.

 Voynich Manuscript. Voynichův rukopis. Strana 78r.

______________________________________________


Opakování je matka moudrosti.

A tak jsem se rozhodl po několika marných pokusech, vysvětlit zahraničním studentům a vědcům, jaký je správný význam strany značené 78r rukopisu Voynich. Nemohu si pomoc , ale je to veliká bída, když vidím, jak zahraniční vědci a studenti pracují na tomto velice zajímavém rukopisu. Někdo si možná řekne. Vždyť to jsou zahraniční vědci a studenti, kteří pracují jak mravenci , když se snaží pokořit text a zjistit správný význam manuscriptu 408. Jistě pracují, snaží se a píší ptákoviny, které když po nich čtu mě dohánějí k pláči. 

A k pláči mě samozřejmě dohánějí i naši , tedy čeští studenti a vědci. Co tedy podniknout, aby se konečně mohlo říct a napsat, že Voynichův rukopis je dešifrovaný. Z univerzity vím, že když se student pere dlouho s nějakým problémem a tápe jak Amundzen v mlze, tak je zapotřebí mu dát více času, aby látku a nebo nějaký úkol mohl pak i úspěšně vyřešit. 

Proto si dneska v této mé vyučovací hodině, zopakujeme to co je potřebné pro zdárné pochopení a následný překlad rukopisu.

Cpu to do vás, jak se lidově říká, polopaticky , to znamená jak do nějakých retardovaných studentů z pomocné školy. A vy to furt nedokážete zdárně pochopit. Co to s váma sakra je. Máte mozek a nebo vákum. Nebo mozkovou mlhu ?

Strana 78r Voynich Manuscript. ( Beinecke Library Yale ).

Co znamená tento velice zajímavý obrázek, kde je kresleno několik žen ?
Co nám o tomto obrázku píší Vědci a studenti.
_________________________________________
Vědci  píší : Ženy se koupou v zelené tekutině a nebo bazénu. Do nádrže teče voda z trubek a nebo rour. Dále vědci píší : je to záhada jako bejk. Tím je jistě myšleno, že se jedná pro studované vědce různých světových univerzit o strašně velkou záhadu. A tak protože je to pro světové odborníky velká záhada, tak píší jak jsem i zjistil veliké pitomosti a blbosti obrovských rozměrů. Tedy čím větší univerzita, tím větší blbost. Prostě katastrofa a hrůza. A já se ptám . Je to vůbec možné, tolik vyštudovaných hlav a za sto roků vůbec žádný výsledek. Je to tedy velká ostuda, ta vaše neschopnost . Roky se masírujete na síti a v různých časopisech, každý je chytrý až na půdu a výsledek je přitom slabej, jak starej čaj.


A tak jsem se rozhodl vám pomoc a ještě jednou vám to po lopatě naservírovat do těch vašich chytrých hlav.
Jak už jsem všem před deseti roky napsal, tak důležitý je číst text. Pak má každý vědec i nevědec a nebo i záhadolog zjistit co nějaký obrázek znamená a co tedy vyjadřuje. Vy moje trubky a roury. Já vám dám trubky.

Důležité je číst text. :-) a taky něco znát.
Když bude chytrý vědec schopen číst text, který je samozřejmě , jak už jsem všem před mnoha roky napsal v českém jazyku, tak bude číst slovo : Žílo a nebo Žila.

Po lopatě :Důležitost Diakritického znaménka.
( znak písmene = i a í ).
Jak každý vědec světového formátu teď i zjistil, tak nám ve slově záleží na tom jaké je v něm psáno písmeno. A to buď znak písmene -i s tečkou a nebo -í s čárkou.

Žila, Žilo. Toto slovo vyjadřuje, že dotyčná osoba = Žila a nebo několik osob Žilo.
Žíla. Toto slovo nám vyjadřuje orgán, kterým v každém vědci proudí a teče krev.

Jaký je tedy význam obrázku ? Každý vědec by měl použít mozek a spočítat kolik je kresleno osob a kolik je kresleno těch Žíl. Zde v tomto případě je Žíla rozdělena na
několik částí.  Každý vědec jistě vidí, že žíla je rozdělena na 6 + 1.

Vědec je jistě zmaten a neví proč tomu tak je. Ale neházejte flintu do žita, protože jsem tu i Já a tak vás vyvedu na světlo a vy konečně zjistíte pravdu a zajisté prozřete.

Kouzlo Obrázku :
Aby vědec a nebo študent zjistil smysl a význam obrázku, tak by měl znát i historii. Zde v tomto příkladu konkrétně historii českého středověkého rodu Rožmberků. 
15. století. Jan II. von Rosenberg a polská šlechtična z polského královského rodu Piastovců Anna Hlohovská.

Anna porodila celkem 6 dcer. ( samozřejmě také 4 syny ). Zde se ale jedná o znázornění 6 dcer a jedné matky. Jak je samozřejmě psáno i v textu rukopisu ( česky ).

Autor rukopisu Eliška vám nakreslila Žílu a tu rozdělila na šest částí a jednu samostatnou. Tedy 6 dcer + 1 matka. Že se jedná o žílu pozná každý, když se podívá na obrázek a zjistí že uvnitř je žíla červená. To značí krev. Za druhé je to slovo psáno i v textu rukopisu té strany.

Eliška vám na té straně píše, že její matka porodila 6 dcer.
Každý vědec jistě zjistil, jak je důležité diakritické znaménko a jak i Eliška uvažovala při psaní svého rukopisu. Žilo a Žílo. Eliška vám tedy nakreslila slovo Zilo. ( Žilo ).


Spousta vědců si láme hlavu s tím, proč jsou osoby nahé.

Proč jsou holky nahatý ? Protože když se někdo narodí, tak je nahatý. To by měl každý chytrý vědec také podle mě rychle pochopit.

Co se tedy dnes vědec a student dozvěděl. Každý vědec dnes  zjistil , že sto roků píše ptákoviny a blbosti na entou. Tak se polepšete a učte se.




Váš učitel. Josef Zlatoděj.

PS. Jak psát komentáře : každý kdo by chtěl přispět svou trochou do mlejna , tak bude psát slušně, nebude nikoho dehonestovat a urážet. To nemám rád.

1 komentář:

  1. Jak si jistě každý všiml, tak takhle mistrně či přímo geniálně je všem vědcům polopatě vysvětleno to co rukopis nese na svých starých listech pergamenu. Je to sice jen malá ukázka toho co skrývá tento pro vědce záhadný rukopis, ale aspoň se vám snad malinko otevřou oči a vy konečně nebudete psát různé fantasmagorie neslučitelné s dobře funkčním mozkem.

    OdpovědětVymazat

Eliška Rejčka . Antifonář. Tajemství .

Eliška Rejčka. ( Alžběta Polská. Richezna ). V dnešní lekci z české historie se pořádně podíváme na to, kdo byla ve středověku žena, která s...